Sıkça Sorulan Sorular

  • Nasıl Üye Olabilirim ?

    Üye olmak için üyelik formumuzdaki bilgilerinizi doldurmanız yeterlidir. 

  • Siparişim Ne Zaman Elime Ulaşır ?

    Ürün teslimatları 5 iş günü içerisinde kargoya verilir ve ortalama 3 iş günü içerisinde kargo ile teslimatı gerçekleştirilir.

  • Siparişimi İptal Edebilir Miyim?

    Yanlış ürün sipariş ettiyseniz veya fikrinizi değiştirdiyseniz ürünler kargoya verilmediği sürece siparişi iptal edebilirsiniz.

  • Siparişim Hangi Kargo ile Gönderilecek?

    Siparişleriniz Aras Kargo ile belirttiğiniz adrese teslim edilir.

  • Siparişim Ben Adresimde Yokken Gelmiş, Ne Yapmalıyım?

    Kargo firması adresinizde bulunamamanız durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır.

    3 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almazsanız siparişiniz Favorim'e iade edilir.

  • Resmi Tatil Günlerinde Teslimat Yapılıyor Mu?

    Kargo firmaları sadece iş günlerinde teslimat yapmaktadır.

  • Aldığım Ürün Hangi Saatlerde Teslim Edilecek?

    Hafta içi 09:00 – 18:00

    Cumartesi 09:00-13:00 saatlerinde teslimat yapılır. 

  • Kapıda Ödeme Seçeneğiniz Var Mı?

    Ödemelerinizi sadece havale ile yapabilirsiniz.

  • Havale Yoluyla Ödeme Yapabiliyor Muyum?

    Evet yapabilirsiniz.

  • Faturam veya Satın Aldığım Ürünler Koli Dışında Görünecek Mi?

    Kargo paketinizin dışında sadece gönderen ve alıcı bilgileri yer alır.

    Satın aldığınız ürünler veya faturanız kargo paketi dışından gözükmez

  • Satılan Ürünler Orjinal Mi?

    Favorim aracılığıyla satılan tüm ürünler, markaların ürün kataloğunda yer alan orijinal ürünlerdir.

    Sahte, taklit, replika ürünler trendyol’da yer almaz.

    En üst kalitede ürün sunan saygın tedarikçi ve yetkili firmalarla çalışırız.

    Ürünler garanti belgeli ve faturalı olarak satışa sunulur.

     

  • İade İşlemini Nasıl Yapabilirim?

    İade edilecek ürünler ile birlikte faturayı tek bir pakete koyun.

    Paketi anlaşmalı olduğumuz kargoya 7 gün içinde teslim edin. 

  • İade Politikanız Nedir?

    o Ambalajı açılmamış

    o Denenmemiş

    o Bozulmamış

    o Kullanılmamış olmaları halinde iade edilebilir.

    Ürünler kullanılmış, yıpranmış, yıkanmış bir şekilde bize ulaşırsa size geri göndermek zorunda kalabiliriz. Bu durumda ücret iadesi yapılmaz.

  • İade/iptal Ettiğim Ürünün Ücret İadesi Ne Zaman Yapılacak?

    İade edilen ürün süreci aşağıdaki gibidir:

    o Ürün bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir.

    o Ürün iade şartlarına uygunsa 2-10 gün içerisinde iade süreci tamamlanır.

    o Ürün iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.

    İade edilen tutarın kartınıza yansıma süresi bankanıza bağlıdır. Kredi kartı ile ödeme yaptıysanız genelde bir kaç günde yansır. Banka kartlarında ise iadenin hesabınıza yansıma süresi daha uzundur.

Sıkça Sorulan Sorular